INFO TERKINI (3 OGOS 2018)_Pt.1

Assalamualaikum WBT,

Persatuan Teras Johor Bahru @ Thruster telah menutup simpanan dana / modal bagi Tahun 1 (Jun'17-Mei'18) dengan jumlah kutipan sebanyak RM15k
Bayaran penuh yuran ahli bagi Tahun 1 adalah berjumlah RM410 (termasuk yuran masuk RM10-seumur hidup). Bagi ahli yang masih mempunyai tunggakan boleh menjelaskannya dengan kadar segera.   


Bermula Jun 2018 ini. Persatuan akan memulakan kutipan dana / modal bagi Tahun 2 (Jun'18-Mei'19). Diharap setiap ahli dapat membuat bayaran yuran persatuan seperti jadual dicadangkan.

Sasaran Persatuan pada penghujung tahun 2018 ini, kita persatuan akan dapat memgumpul dana / modal sebanyak RM20k dan memulakan aktiviti perniagaan, seperti cadangan perniagaan Mesin Vending air tin / kopi panas. Dimana kiraan awalan, satu unit mesin air ini boleh menjana pendapatan sekurang-kurangnya minimum RM500 setiap bulan (keuntungan bersih).   

Bagi manfaat - manfaat yang dijanjikan oleh persatuan pada Tahun 1, seperti sumbangan kelahiran anak baru. Persatuan akan cuba selesaikan sebelum penghujung tahun 2018 ini kepada ahli-ahli yang layak (telah buat bayaran penuh Tahun 1)

Next: AKAUN TERAS TELAH DIDAFTARKAN DI senangpay.my


Comments

  1. tahniah teras dan terima kasih semua ajk yang bekerja keras tanpa mengharapkan balasan..tiada alaun diberikan..

    ReplyDelete

Post a Comment